22 stycznia 2016

Winter vibes.

Zawsze powtarzam, że każda pora roku ma w sobie coś, co mnie inspiruje. 


Zima nastała. Krajobraz znowu zmienił wystrój, tym razem pokrywając się białym puchem. Mimo minusowej temperatury, z chęcią wybrałam się na zdjęcia, żeby uwiecznić chwilę. Spacer, odpoczynek od zajęć. Moment skupienia się na pięknie świata, na który nie ma czasu podczas dnia codziennego. Lucky był w raju, ja natomiast zdecydowanie wolę cieplejszą temperaturę, ale rozgrzewająca, cytrynowa herbata ze świeżym imbirem poprawiła sytuację.
Zimowe wibracje, bez zbędnego obrabiania, po prostu naturalność, odrobina inspiracji.







48 komentarzy:

  1. Piękne zdjecia :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wole cieplejsze temperatury :) Śliczne zdjęcia :)
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje każda z pór ma w sobie magię, wystarczy ją dostrzec
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, bardzo pasują do obecnej pogody i atmosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zdecydowanie bardziej wolę cieplejszą temperaturę, ale fajnie, że pieskowi się podobało i spędziłaś przyjemnie czas:) Zdjęcia piękne:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię zimy i chcę, żeby ten śnieg jak najszybciej stopniał....

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również jakoś nie przepadam za minusowymi temperaturami, zdecydowanie wolę lato, ale ta obecna pogoda na dworze ma w sobie tyle bajkowości... ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jakoś nie przepadam za minusowymi temperaturami, zdecydowanie wolę lato, ale ta obecna pogoda na dworze ma w sobie tyle bajkowości... ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  9. oooooo,jaki słodki pyszczek! Piękny piesek!

    Pozdrawiam :*
    mój blog-KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie śniegu aż nadto - i wciąż sypie. Herbatka zimą to coś wspaniałego ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zimę, a zdj. są cudne. ^.^ Masz słodkiego psiaka.! :*
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdanie dało mi już do myślenia, bo każda po roku ma w sobie coś co nas inspiruje, każda jest inna, zmienia się przyroda, nastawienie nasze do świata, życia. Zima jest moją ulubioną porą roku. Dlaczego? bo jest po prostu pięknie, kojarzy mi się z takim oczyszczeniem, bo jest biało. Wszystko co złe przydarzyło nam się w ubiegłym roku zima zmywa i daje kolejną szansę, ja mam takie odczucia ;)
    fajny post, przyjemnie mi się czytało :)
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia !
    rokiand.blogspot.com
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, ja kocham zimę dopóki nie mam wyjść nigdzie z domu :D
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z zasady nie lubię zimy mimo, iż jest piękna. Ładne zdjęcia:))

    pozdrawiam cieplutko!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, uwielbiam zimę!
    Pozdrawiam, obserwuję ;)
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia są bardzo klimatyczne :3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje, nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam te psie pyszczki, całe w śniegu :) ja lubię zimę, ale te mrozy mnie przerażają czasem!
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Your dog is so cute! I want to hug him, hahaha. You have some nice quality photos here <3
    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    mirukucream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie każda pora inspiruje choć ja o wiele bardziej wolę ciepłe temperatury xx :)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://xlivi00.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia:)

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tam lubię zimę,ale osobiście stęskniłam się za ciepełkiem! Super zdjęcia no i uroczy piesek!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nienawidzę zimy, chociaż ma w sobie swój urok :) Świetne zdjęcia i cudowny piesek *_* Kliknęłam w banner :*
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki słodki piesio :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię zimy. Ale przyznam, że potrafi zainspirować! :)
    Buziaki :* meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjecia , piekny piesek <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodki i śliczny piesek! Uwielbiam zimę za te krajobrazy, jednak dla mnie straszne są te minusowe temperatury! Ale tak jak mówisz - każda pora ma coś w sobie co inspiruje!

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz !
    zapraszam do mnie :
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zima jest bardzo inspirująca. Kocham śnieg ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zima skrywa w sobie niezwykłą magię.
    Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. kolejny świetny post..kocham twojego bloga!:)
    uwielbiam czytać takiego typu posty:)

    miło było gdybyś skomentowała albo zaobserwowała mojego bloga
    odwdzięczam się:)--> KLIKNIJ A PRZENIESIE CIĘ NA BLOGA

    OdpowiedzUsuń
  34. mega te zdjecia! :)
    Zima jest ta wyjatkowa pore roku ze wzgledu na snieg, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Całe szczescie zima w tym roku była krótka i teraz czekam na ocieplenie :D śliczne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale bardzo mi się tutaj spodobało. Masz świetny styl pisania oraz dodajesz śliczne zdjęcia. Zdecydowanie obserwuję i czekam na więcej postów.
    Mój blog-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne zdjęcia :)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz taki genialny styl pisania, że aż miło się czyta. Wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą :) Zdjęcia oczywiście też super! ;D Obserwujemy
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz taki genialny styl pisania, że aż miło się czyta. Wydajesz się być bardzo sympatyczną osobą ;) Zdjęcia oczywiście też super ;D Obserwuję
    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń

♦Dziękuję za każdy miły komentarz!
♦Zaobserwuj, a jeżeli spodoba mi się Twój blog-również zaobserwuję.