01 stycznia 2016

Podsumowanie. Nowy rok, nowe możliwości.

Witajcie!


Dni uciekają. Będąc starszą z każdym rokiem czas zdaje mi się coraz szybciej biec. Jeszcze rok temu decydowałam jakich postanowień się podjąć, a teraz z pewną satysfakcją mogę powiedzieć "TO BYŁ BARDZO UDANY ROK". Mimo, że bywały gorsze dni, starałam się jak najbardziej czerpać pozytywną energię z każdej chwili i nie poddawałam się rutynie. Doświadczyłam wewnętrznej jak i zewnętrznej metamorfozy. Wzmocnienie swojego charakteru oraz podreperowanie wyglądu nastąpiło dzięki regularnym ćwiczeniom. Weganizm zaowocował wspaniałym samopoczuciem. Bez zmuszania, narzucania trwałam w postanowieniach będąc szczęśliwą z tego co robię.


Wyznaczenie postanowień zdecydowanie poprawiło moją organizację. Podchodziłam do nich jednak bez stresu. Nie załamywałam się jak coś mi nie wychodziło, ale motywowałam jeszcze bardziej. Rozpoczęłam rok pozytywnie i tak właśnie go skończyłam. To było wyjątkowo udane 12 miesięcy. W 2016 dalej będę kontynuować swoją podróż w "fit" świecie, rozwijać nową pasję jaką stały się ćwiczenia, najważniejsze jednak żeby być szczęśliwą i korzystać jak najbardziej z każdego dnia. Tylko od nas zależy dalszy krok, który może wiele zmienić. To może być Twój rok.


Przez ostatnie kilka miesięcy zaniedbywałam bloga. Wszelkie pomysły kończyły się zniechęceniem. Mały odpoczynek dał wiele plusów i nareszcie wracam! Z pewnością pojawi się więcej tematyki ćwiczeń, weganizmu, ogólnej motywacji. Na razie planuje, a co będzie dalej pokaże czas.. Kolejny rok przed nami! 

Życzę Wam wiele dobrego w nowym roku. Radości, szczęścia, zadowolenia, miłości, pozytywnych chwil! ♥

A Tobie jak minął 2015 rok?

35 komentarzy:

  1. Aż się zdziwiłam czytając to co napisałaś, bo postanowiłam sobie dokładnie to samo :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że wróciłaś! :) czasami takie przerwy dają mega dużego kopa do działania :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że wróciłaś! :) czasami takie przerwy dają mega dużego kopa do działania :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga. W najnowszym poście można się m.in dowiedzieć jak wygrać karte podarunkową do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku, wytrwałości w ćwiczeniach i byciu weganka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo spodobał mi się twój post, myślę że będe tutaj częstszym gościem :D
    --------
    Zapraszam do mnie
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post. Dla mnie miniony rok był również dość udany. Najważniejsze to nie czekać do 1 stycznia, tylko działać od razu, a będziemy o krok bliżej do wymarzonego celu :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego w nowym roku :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji postanowień :) + udanego nowego roku 2016!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny post
    i bardzo ciekawy blog!
    obserwuje ♥
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że Twój rok był udany!
    Masz rację - do postanowień nie należy podchodzić ze stresem. Czasem wyjdzie, czasem nie, po prostu nie można się poddawać! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę takiej motywacji do ćwiczen ja tez probowalam i o :(
    Oby ten rok byl jeszcze lepszy ! <3

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, że miałaś świetny nowy rok! :) Mam nadzieję,że 2016 też taki będzie i nadal będziesz 'fit" :)
    A jeśli chodzi o zdjęcia - moja mama robiła takie same kuleczki, nie wiem, czy zrobiłaś te same, ale te u mnie w domu są z różnej rodzaju owsianki, owsu ( jak zwał tak zwał) i potem były moczone w kakao, czekoladzie czy coś, pychota ☻♥
    I PS. Też jestem Lovatic, łiii :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat są zrobione wyłącznie z daktyli i kokosa. :D

      Usuń
  15. Powodzenia w realizacji postanowień. Jak dla mnie rok 2015 był jednym z lepszych :)

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepszego w nowym roku!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym bardziej, że nie ma co pisać na siłę, dla mnie to chyba najgorsze ;) Odpoczynek każdemu sie należy ;)
    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Dla mnie 2015 rok też był dość dobry :)
    _______________________________
    Zapraszam do mnie: YOZIZIRA.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobiłam o nim nowego posta :) Zapraszam xoxo <3
    Uwielbiam kalendarze <3
    http://by-oczii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super że się tak motywujesz
    Zapraszam do siebie i obserwacji
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia ! Powodzenia w 2016 i samych szczęsliwych chwil :) mój 2015 był bardzo udany nawet podsumowałam go na blogu :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzuciłam postamnowienia właśnie po to, by cieszyć się chwilą ;) Wszystkiego dobrego!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że 2015 ci się udał ;) Życzę powodzenia w 2016 i trzymam kciuki za wszystkie postanowienia ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na mojego bloga, tam jest odpowiedź ;D Również życzę Ci pozytywnej energii i dużo motywacji.. :D

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I oby ten rok był dla Ciebie jeszcze lepszym! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Super post i życzę szczęśliwego 2016 !
    Wspólna obs ?
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że mój 2016 będzie dużo lepszy od 2015 :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Również muszę korzystać z każdego dnia! Dlatego dzisiaj już postanowione i idę na łyżwy :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się widząc twoje nastawienie- mam nadzieje, ze 2016 bedzie dla ciebie równie udany, fajnie, ze tak dobrze wspominasz ten rok i jesteś zadowolona ze wspomnień i chwil, jakie przeżyłaś przez te 12 miesięcy;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki za twoje postanowienia! :)

    Zapraszam na nowy post! Skomentuj i zaobserwuj, jeśli Ci się u mnie spodoba!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń

♦Dziękuję za każdy miły komentarz!
♦Zaobserwuj, a jeżeli spodoba mi się Twój blog-również zaobserwuję.