09 grudnia 2015

Niecodzienne zajęcie?



Moim małym hobby jest zbieranie znaczków. Nie jestem jednak wielką pasjonatką. Album filatelistyczny dostałam mając 8 lat i od tamtej pory co pewien czas moja kolekcja się powiększa. Nie zależy mi na jakichś niesamowitych zbiorach. Na stronach znajdują się różne okazy, od współczesnych do tych z dawnych lat. Zdarzy się, że coś dodatkowo zakupię, ale częściej wycinam je z listów(szczególnie z tych, które znajdę u babci; czasami wpadną w ręce naprawdę niesamowite i wyróżniające się znaczki).

Podczas jesienno-zimowych wieczorów lubię wyciągnąć album i siedząc pod kocem wspominać nie tak bardzo odległe czasy. Niesamowite jak niektóre z tych obrazków potrafią przywołać miłe chwile i pozwalają powrócić myślami w przeszłość.

Trochę niecodzienne zajęcie, a co najgorsze powoli zanikające, ale mam nadzieję, że będę je kontynuować przez kolejne lata.





A czy Ty posiadasz jakieś małe, niecodzienne hobby? 

10 komentarzy:

  1. Ja kiedyś zbierałam pocztówki ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super ! W tych czasach mało kto kolekcjonuje znaczki :) Myślę, że moim hobby jest zbieranie polaroidów :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam podobny album tylko trochę starszy bo mój dziadek kiedyś zbierał znaczki pocztowe:)
    Obserwujemy?
    agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz !
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że masz takie rzadko spotykane wśród młodzieży hobby, bardziej kojarzy mi się ono ze starszymi panami haha. W sumie nie mam chyba żadnego małego, niecodziennego hobby.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku cudowne hobby <3
    Zawsze mi ono imponowało kiedy byłam młodsza :D
    Moim takim dziwnym hobby było zbieranie zakładek do książek i pocztówek :)
    Pozdrawiam

    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale suppi, w podstawówce miałam koleżankę, która zbierała znaczki i zawsze wszystkie dzieci przeglądały jej album kiedy przynosiła go do szkoły ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nikogo kto by zbierał znaczki nie spotkałem. Super zajęcie. Ja jak chciałam zbierać znaczki to zamiast wycinać to zdzierałam z kopert i się rozrywały- takie dziecięce wspomnienia :D
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam mnóstwo znaczków, mój tata zbierał :)

    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post ^^ śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

♦Dziękuję za każdy miły komentarz!
♦Zaobserwuj, a jeżeli spodoba mi się Twój blog-również zaobserwuję.