27 listopada 2015

Cenię szczerość.

Długi brak odzewu z mojej strony. Miesięczna przerwa od bloga. Przyczynami jednak nie są szkoła ani jakiekolwiek inne problemy. Czas tak szybko leci, że całe skupienie poświęciłam przepisom w postaci filmików na YouTube'a, przekładając pisanie posta na kolejne dni, ale nareszcie wracam, z większą ilością pozytywnej energii!


Nie lubię przymusu, nie jest on u mnie mile widziany, mnóstwo radości za to daje mi nowy pomysł i chętne realizowanie go oraz zależy mi na szczerości. Mały brak weny powstał w sumie przez komentarze. Z reguły staram się dodawać kolorytu każdym sytuacjom, ale gdy co chwilę pojawia się ten sam komentarz, bez czytania posta, troszkę szarości wchodzi w skład mojej działalności. Czas biegnie i żyjemy w natłoku informacji, ale "Super blog", "Ładne zdjęcia", "Pycha" nie są dobrym rozwiązaniem.


Dużą satysfakcje daje mi wyrażenie swojego zdania. Nie mam na myśli wyrażenia swojego zdania w sposób hejtu, ale(jak z resztą każdemu blogerowi) dużą motywację dajecie właśnie Wy, czytelnicy. Pokazywanie, że przeczytało się posta o wiele poprawia reakcje na nowy komentarz, a Wasza wypowiedź może również zainspirować do pewnych zmian/poprawek. Wystrzeganie się wyżej wymienionych według mnie sentencji z pewnością poprawi wartość wypowiedzi.



Dziękuję za wszelkie motywacje. Do napisania! :)
Zapraszam:
YOUTUBE ♥

14 komentarzy:

  1. Dokładnie cię rozumiem kochana- osobiście oczekuje od moich czytelników komentarzy pełnych i miłych, prosto z serducha a nie zwykle "super blog" dlatego sama staram się takie komentarze zostawiać na blogach innych. Bardzo się cieszę, że jestes tutaj z powrotem i mam nadzieje, że pustych komentarzy będzie mniej a tych prawdziwych coraz więcej, bo wlasnie na takie prawdziwe zasługujesz :)

    Trzymaj się!;)
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. widać, że jesteś na tych zdjęciach taka rozluźniona i wesoła, to miły widok w szaroburą jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, aby nie pisać pod przymusem. Śliczne zdjęcia :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerość jest bardzo ważna, lecz w niektórych (nielicznych) przypadkach, lepiej skłamać :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mam czasu przez szkołę, mam bardzo ciężko w technikum ale staram się pisać częściej. Też nie lubię przymusu i pisania np. na siłę. Śliczne zdjęcia i powodzenia!
    Mogłabyś u mnie poklikać w ostatnim poście? (ja poklikałam u ciebie)
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/2015/11/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również, nie lubie tych zdawkowych komentarzy pod postami. Czasami myślę, że ktoś wszedł tylko aby zareklamować swojego bloga. Dlatego zawsze staram się rozpisać.
    Dobrze że wróciłaś. Muszę Ci szczerze napisać, że zdjęcia są mega klimatyczne.

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądasz ;)
    super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie szczerość jest najważniejsza, mimo że czasami może zaboleć.
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację. Ja np. jak widzę taki "pusty" komentarz to nawet nie chce mi się wchodzić na blog takiej osoby.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Merry Christmas :)

    http://chicporadnik.blogspot.com/2015/12/merry-christmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe zdjęcia,ja również zbieram znaczki ;p
    http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♦Dziękuję za każdy miły komentarz!
♦Zaobserwuj, a jeżeli spodoba mi się Twój blog-również zaobserwuję.